Chemie - Královehradecký kraj

1 - 20 firem z 127 nalezených

ZVU Engineering a.s.

Hradec Králové, Pražská třída 155/4 kontakt +420 495 822 505

Řadíme se k významným inženýrským společnostem zaměřeným na oblast chemického průmyslu, energetiky, koksárenství a zplyňování uhlí. Naším cílem je zajistit efektivní ekonomiku provozu a spolehlivost námi dodaného zařízení. Našimi zákazníky jsou firmy z České republiky a Evropy.

web www.zvuengineering.cz

SPOJOVACÍ MATERIÁL NOVOTNÝ s.r.o.

Náchod, Na Hamrech 874 kontakt +420 491 427 943

Jsme spolehlivým velkoobchodním i maloobchodním dodavatelem spojovacího materiálu, kotevní techniky, vrtáků, stavební chemie a brusiva. Disponujeme značnou zásobou skladových položek, které si můžete zakoupit v naší prodejně v Náchodě, případně zájmu Vám je zašleme.

web www.sroubynovotny.cz

ITEST plus s.r.o.

Hradec Králové, Kladská 1032 kontakt +420 773 964 991, (1 pobočka)

Výroba a prodej diagnostických přípravků pro mikrobiologii a mykologii. Provádění biologických a mikrobiologických zkoušek. Činnost firmy je založená na výrobu zdravotnických diagnostických prostředků in vitro pro mikrobiologické laboratoře, biologické a mikrobiologické zkoušky sterilních a nesterilních přípravků a odhad populace mikroorganizmů na předmětu a mikrobiologické validace a monitoring čistých prostorů.

web www.itest-plus.cz

Martin Kalous - Domis

Hradec Králové, Československé armády 329/47 kontakt +420 495 516 092

Nabízíme výrobu technologií pro potravinářský průmysl, zejména výrobu, repasi a modernizaci hnětačů. Dále se věnujeme potrubářským a svářečským pracím či zakázkové kovovýrobě (nádrže, plošiny, schodiště, zábradlí).Na základě požadavků zákazníka poskytneme poradenství, návrhy i samotnou realizaci.

web www.kalousdomis.com

NEREZ CIDLINA s.r.o.

Nový Bydžov, V. Kl. Klicpery 720 kontakt +420 495 490 128, (2 pobočky)

Od roku 2004 se zaměřujeme na výrobu strojů z nerezu do farmaceutického průmyslu, zdravotnictví a potravinářství. Naší hlavní činností je výroba strojů do minipivovarů pro český i zahraniční trh, s tím máme bohaté zkušenosti. Naše stroje vyrábíme na zakázku, klademe velký důraz na plnění individuálních požadavků zákazníka.

web www.nerez-cidlina.cz

AXIS a.s.

Hradec Králové, Kydlinovská 29 kontakt +420 498 654 311, (2 pobočky)

Montáže průmyslových investičních celků, generální opravy a demontáž technologických zařízení, jejich rekonstrukce a modernizace.

web www.axis-hk.cz

LI-CA spojovací materiál s.r.o.

Hradec Králové, Ladova 1199/10 kontakt +420 495 406 831, (1 pobočka)

Zabýváme se prodejem spojovacího materiálu, kotevní techniky, produktů pro truhláře a stavební chemií. Klademe důraz na osobní kontakt, proto na našem webu naleznete pouze přehled našeho sortimentu, kterého máme skladem více než 5000 položek. V případě zájmu navštivte naši provozovnu v Pardubicích nebo Hradci Králové, kde Vám poskytneme odbornou konzultaci a pomůžeme s výběrem.

web www.li-ca.cz

Glatt - Pharma, spol. s r.o.

Hradec Králové-Slezské Předměstí, Bratří Štefanů 902/71 kontakt +420 495 402 081

Výroba nerezových nádrží, tanků a tepelných výměníků pro farmaceutický, chemický i potravinářský průmysl.

web www.glattpharma.cz

KERAMIKA KNAP s.r.o.

Jičín, Moravčice 4 kontakt +420 493 523 690

Nabízíme malo a velkoobchod pro obklady, dlažby, koupelny, stavební chemii, nářadí pro zedníky a obkladače, sanitární keramika, lišty. Obklady, dlažba, koupelny dovezeme po celé ČR zdarma. Provozujeme koupelnové studio a provádíme obkladačské práce.

web www.knap.cz

Státní veterinární ústav Praha (pobočka Hradec Králové)

Hradec Králové, Wonkova 343 kontakt +420 495 212 921, (1 pobočka)

Laboratorní diagnostika nemocí zvířat a zoonoz. Kontrola potravin a surovin živočišného původu, zdravotní nezávadnosti krmiv a vody.

web www.svu-hk.cz

MELANGE PLUS s.r.o.

Předměřice nad Labem, Obránců míru 392 kontakt +420 495 582 596, (1 pobočka)

Obklady, dlažba. Koupelny - vany, sprchové kouty, koupelnový nábytek, koupelnové baterie. Stavební chemie - lepidla, tmely. Obklady a dlažby od firem RAKO. Koupelny - grafické návrhy, rozpočty, realizace na klíč.

web www.melange.cz

CRATER HK s.r.o.

Hradec Králové, Bratří Štefanů 950/69a kontakt +420 495 511 721

Potřeby pro truhláře, řemeslníky, kutily. Specializujeme se na prodej nábytkového a stavebního kování, nabízíme také spojovací a upevňovací techniku, nářadí, nástroje, lepidla, výrobky stavební chemie a další.

web www.crater.cz

KZS - Ing. Karel Žáček

Hradec Králové, K Zastávce 68/9 kontakt +420 495 539 082

Firma vznikla v roce 1995 jako sdružení fyzických osob, v současné době má statut samostatně podnikající fyzické osoby. Nyní poskytujeme komplexní služby v oboru sanace vlhkého zdiva od provedení stavebně-technického průzkumu, přes návrh řešení až po jeho kompletní realizaci.

web www.sanace-izolace.cz

STAVEBNINY STAMONT

Rychnov nad Kněžnou, Soukenická 590 kontakt +420 494 535 363, (3 pobočky)

Naše společnost je jedním z největších distributorů kompletních stavebních materiálů v regionu. V našich prodejnách nabízíme komplexní stavební materiály a příslušenství pro stavby a rekonstrukce, včetně dopravy materiálů na místo stavby. Poskytujeme také kvalitní odborné poradenství a další doplňkové služby pro realizační firmy a stavebníky.

web www.stamont.eu

W - STAV s.r.o.

Vrchlabí, Nádražní 474 kontakt +420 499 421 512

Provádíme kompletní stavební práce včetně projektové dokumentace (rodinné domy, rekonstrukce, průmyslové stavby, fasády, sádrokartony). Zajišťujeme zemní práce a dopravu. Dále prodáváme obklady, dlažby a ostatní vybavení koupelen.

web www.w-stav.cz

T.J. LSD Road s.r.o.

Hradec Králové, Čechova 1100/20 kontakt +420 603 491 008, (2 pobočky)

Naše firma se specializuje na přepravy kusových i celovozových zásilek od 100kg až 24t do přístavů v Hamburku a v Brémách, stejně jako z těchto přístavů zpět do České a Slovenské republiky. Zabezpečujeme vykládku a nakládku kamionů a kontejnerů s moderní technikou přímo u zákazníků.

web www.lsdroad.cz

GRIM a synové Bukovice, s.r.o.

Police nad Metují, Bukovice 116 kontakt +420 491 541 389

Nabízíme výrobu, prodej a montáž - kovové rozvaděče, elektroopravy, montáže, revize, přihlášky VČE. Prodáváme elektromateriál, železářské zboží, stavební hmoty, materiály pro střechy a výstavbu rodinných domů, LPG a technické plyny. Otevírací doba: prosinec - březen: po - pá 07:00 - 16:00, so 08:00 - 11:00 hod.

web www.grim-elektro.cz

NIROSTA, spol. s r.o.

Chlumec nad Cidlinou, Rooseveltova 327 kontakt +420 495 705 500

Vyrábíme plnicí, uzavírací a balicí stroje pro potravinářský, kosmetický a chemický průmysl: plničky pro plnění tub a kelímků, dávkovací zařízení, homogenizátory, zásobníky, kontejnery, konstrukce. Výroba a opracování nerezu.

web www.nirosta.cz

Tiles studio s.r.o.

Jičín, Ruská ul. 53 kontakt +420 731 311 344

Velkoobchodně a maloobchodně prodáváme koupelny, obklady, obklady do kuchyně, fasádní obklady, umělý kámen, tenké betonové obklady, sádrové obklady. Dále je v nabídce venkovní dlažba, dlažba v imitaci dřeva, technická dlažba. Doplňkově prodáváme vany, koupelnový nábytek, vodovodní baterie, sprchové kouty a doplňky do koupelen.

web www.koupelny-dlazba.cz, www.tiles-studio.cz

INTECHA Hradec Králové, spol. s r.o.

Hradec Králové, Machkova 587/42 kontakt +420 495 272 390